Huomenna. Huomenna minä sen hameen kuvautan itseni päällä. I promise.

Jotenkas joo. Muutama kuva nyt alkuunsa, ja sitten jotain löpinää, mikäli tuntuu löpisyttävän.

Pipontekovaiheitaosa1.png

Pipontekovaiheitaosa2.png

Juu-u.
Pipo on nyt edennyt edellisestä kerrasta tuon verran.
Tuo nurja osa on siis tarkoitus kääntyä siinä valmiissa, mutta sitä nyt on vähän vaikea vielä tässä vaiheessa havainnollistaa, koska pipo on sen verran lyhykäinen tällähetkellä, ettei tuo kääntäminen onnistu -ym-tekosyitä-.

Jouduimpas sitten ostelemaan tuon valkoisen langan itse, koska olin niin kärsimätön, enkä jaksanut odottaa yhtä iltaa. Noh, mitäpä tuosta. Kyllä minä vielä ne 48€/½ vuotta, saan käytettyä. Tai en tiedä? Pitäneen hyödyntää tuota rahasummaa tekemällä jotain sellaisista karvakankaista, joihin ei omasta pussista rahaa viitsi laittaa. Toisaalta kun nekin/jotkut maksavat n. 35€/metriltä, niin tuota joo. Emmää oikeastaan ole edes varma mitä siitä tekisin.
Jonkinmoista suunnitelmaa olisi laittaa sellaista (lyhyttä!!) piiiitkän kauluksen (ei siis kauluspaita kaulus vaa sellainen.. no kaulus anyway) sisäpinnalle. No mutta katsellaan sitä vielä, että onko kuinka mautonta 8''D

Hömhöm. Kai minulla sitten muuta ei?
Voisi rueta vaikka neulomaan...

Täällä muuten ukkostaa, ja minä olen koneella. Tyhmää joo, muttakun mutta.